چطور عنوان و متنی بنویسیم که مشتری را متقاعد و به اقدام وادار کند

درسته که چطور پست طراحی کنیم یا فالوورامونو زیاد کنیم خیلی طرفدار داره و خیلی ساده‌فهمه ولی دونستن مبانی برای کسی که فرصت داره و می‌خواد کار رو اصولی یاد بگیره حیاتیه.

همیشه قاعده همینه: برای اصول خوب وقت بذار و اونا رو خوب بفهم، فروع رو راحت به دست میاری.

توی این دوره سعی کردم با توجه به کتابا و مفاهیم معتبر یه سری مبانی که برای فعالیت توی هر شبکه‌ی اجتماعی لازمه رو توضیح بدم. امیدوارم مقدمه‌ای باشه برای مراحل بالاتر.

 

سرفصل‌ها

  • جلسه اول: مشخصات عصر دیجیتال
  • جلسه دوم: زیرگروه‌های تاثیرگذار
  • جلسه سوم: مسیر جدید مشتریان
  • جلسه چهارم: برند و برندینگ
  • جلسه پنجم: نیچ مارکت
  • جلسه ششم: بازاریابی محتوایی
  • جلسه هفتم: انواع شبکه‌های اجتماعی

 

هر جلسه تقریباً ۳۰ دقیقه و کل دوره ۴ ساعته

 

توی این دوره چی یاد می‌گیرم؟

خیلی ساده بهت بگم تو این دوره می‌فهمی شبکه‌های اجتماعی چیا هستن، کسایی توی اینا هستن چه رفتارایی دارن، ما باید چجوری رفتار کنیم که بتونیم موفق بشیم و این رفتار تو شکل بازاریابی محتوایی داستانش چیه.

بعد از این دوره نه خدای شبکه‌های اجتماعی می‌شی، نه میلیاردر، نه فِیمِس. بعد از این دوره با فضایی که داری توش کار می‌کنی یا می‌خوای واردش بشی بیشتر آشنا می‌شی و می‌تونی استراتژی بهتری برای فعالیتت داشته باشی.

نگاه دوره بیشتر مباحث استراتژیکه تا تاکیتیک. کلیات اینکه تو بلندمدت چی باعث می‌شه رشد کنم رو می‌تونی اینجا باهاش آشنا بشی.

 

این دوره به درد کی می‌خوره؟

روراستشو بخوام بهت بگم برای کسی که صرفاً مثلاً یه پیج اینستاگرام فروش یه محصول داره و خیلی تو فضای کسب‌وکار و برندسازی نیست خیلی شاید به کار نیاد. نه که کارایی نداشته باشه، اتفاقاً خیلی مهمه و یه جورایی برای رشد لازمه ولی چون شکل استراتژی داره و برای برنامه‌ریزی بلندمدت دید می‌ده عموماً کسی حوصله‌اش نمی‌کشه. ضمن اینکه برای کسی که تو فضای کسب‌وکار خیلی مطالعه نداشته فهم، درک و اجرا کردنش راحت نیست.

اما برای کسایی که تو فضای دیجیتال، شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوا فعال هستن فکر می‌کنم خیلی کاربردی و مفید باشه.

اینکه می‌گم مفیده نه که یه چیزایی گفتم که از مریخ اومده باشه، که بعد از دیدنش بگی اینا که چیزی نبود. اینم هست 🙂

 

چرا باید دوره رو بخرم؟

از این تیترا که مشتری رو با نشون دادن نقاط قوت محصول و اینکه چجوری مشکلشون رو حل می‌کنه ترغیب به خرید می‌کنن.

مثلاً ادای کپی‌رایترارو درآوردم 🙂

به بالای صفحه بردن